20. helmikuuta 2017

Ikävä Galia - Kuulumisia

Nyt on maanantai 20.2.2017, ja kello on 16.22. Mä istun mun sängyllä, tietokone sylissä. Meillä on nyt hiihtoloma, ja tulin kertomaan teille mun kuulumisia!

Mä olen ollut lähiaikoina melko väsynyt. En ole varma mistä se johtuu, ehkä koulusta, tai ehkä tätä on jäänyt siitä, kun olin kipeä joku aika sitten. Olin kuumeessa, ja mulla oli kovaa yskää, kurkkukipua ja väsymystä. Sain siihen antibioottikuurin, pelättiin silloin, että onko minulla keuhkokuume, koska minun kaikilla kolmella sisaruksilla oli se jo ollut. Multa ei ikinä otettu keuhkokuvia, annettiin vain antibioottia, joten en ole edelleenkään varma, oliko se keuhkokuume, vai ihan "tavallinen kuume". Joka tapauksessa, siitä saakka mulla on ollut vähän väsymystä, mutta on hyvin mahdollista että tämä johtuu myös koulusta. Onneksi nyt on loma, niin saan vähän levätä!

Mun yksi parhaista ystävistä oli meillä edeltävän viikonlopun, oli ihana aloittaa loma niin, mutta mua harmitti, että olin sen ajan myös aika väsynyt, niin en ollut ehkä virkeintä ja puheliainta seuraa. Julia oli myös perjantaina meidän koulussa!

Meillä on ollut jo monta vuotta espanjanvesikoira, Gali, mutta jouduttiin mun veljen allergiaepäilyn takia hankkimaan sille uusi koti. Gali sai parhaan mahdollisen uuden kodin, melko pitkän ajomatkan päästä meiltä, mutta tärkein on, että sen on hyvä olla siellä! Tässä on muutama kuva Galista, osa on mun ottamia, kun se asui vielä täällä, ja osa on uuden omistajan ottamia.
@hannusalomon
@moonika

Mä olen ihan superiloinen siitä, että me mennään huomenna ensimmäistä kertaa katsomaan Galia sen uuteen kotiin! Se muutti sinne jo muistaakseni elokuussa, joten me ei olla nähty tosi pitkään aikaan. Mulla on sitä tosi kova ikävä, ja en malta odottaa, että saan joskus tulevaisuudessa ehkä hommata oman koiran.
@hannusalomon
PS! Olen suunnitellut, että julkaisisin uuden postauksen täällä joka maanantai ja torstai. Välillä voi suunnitelmat muuttua, mutta tähän pyrin!

♥ moonika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti