7. huhtikuuta 2017

Koeviikko ohi - Kuulumisia

Koeviikko on vihdoin ohi. Oli aika työläs viikko, mutta siitä selvittiin. Olisin varmasti pystynyt parempaankin, mutta nyt ei ollut motivaatiota lainkaan. Sallin sen itselleni, ettei aina tarvitse osata 100 % koko koealuetta. Se on joskus ihan ok.

Tänään perjantaina mulla alkoi niin kevyt jakso, ettei ole vielä kertakaan ollut lukioaikana. Mulla on vain kolme kurssia; englanti, musiikki ja uskonto. Olen hakenut paljon myös töitä, joko keväälle tai kesälle.

Mulle kuuluu nyt oikeastaan ihan hyvää. Oon jaksanut tehdä kaikenlaista, ja fiilis on ihan hyvä. Vähän on ollut väsymystä, mutta syynä taitaa olla koeviikko.

Mä olen tosi innoissani tästä vikasta jaksosta, sekä tulevasta kesästä. On tulossa ihan huippuja juttuja, mutta kerron niistä myöhemmin lisää, kun kaikki on varmaa. Nyt keväällä mä aijon matkustella paljon, nähdä kavereita ja nauttia keväästä. Mulla on maanantaisin vain yksi tunti, ja sekin musiikkia, joten voin joskus pitää vaikka pidennetyn viikonlopun jossakin. Voin mennä Tampereelle kahville keskellä viikkoa, tai tehdä muita extempore juttuja. Oon niin innoissaan!

♥ moonika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti