11. toukokuuta 2017

Mikset vain ole iloinen - Runo

Mikset vain ole iloinen?
Teinkö jotakin väärin
Olisinko voinut päättää paremmin
Tehdä jotakin paremmin

Minua pelottaa, etkä sinä sitä huomaa
Olet omien tunteidesi vallassa, etkä huomaa toisen pelkoa
Haluaisin tehdä oikein, sanoa oikein
Haluaisin että sinulla on kaikki hyvin
Ei se haittaa, vaikka minulta puuttuu jotakin, kunhan sinä voit hyvin

Se ahdistaa minua, etten pysty tekemään sinua onnelliseksi
Se on tosi surullista
Sanotaan, ettei ihminen ole vastuussa toisen onnesta
Mutta kun minua sattuu nähdä, ettei sinulla ole hyvä mieli
Miksi et vain ole iloinen, miksi?

Se on vaikea minun käsittää, vaikken itsekään ole aina iloinen
Minun silmiin näyttää, ettet edes yritä olla onnellinen
Se sattuu
Se minun onkin vaikea ymmärtää, mikset edes yritä? Mikset ole iloinen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti