28. lokakuuta 2017

Oriflame Kokemäellä

Mä aloitin toimimaan edustajana Oriflame-nimisellä yrityksellä. Suurin osa varmasti tietää kyseisen yrityksen, mutta kun mun nykyinen tiiminvetäjäni laittoi mulle ekaa kertaa viestiä, en ollut kuullutkaan Oriflamesta! Yritys myy kaikenlaista kosmetiikkaa, asusteita, hyvinvointituotteita yms, ja Oriflamen arvoihin kuuluu ympäristöystävällisyys sekä hyväntekeväisyys, kun siihen kerran on mahdollisuus! Yritys tekeekin tiivistä hyväntekeväisyyttä SOS-lapsikylän kanssa. Oriflame on ruotsalainen yritys, ja nyt on menossa sen viiskymppisjuhlavuosi.

Toimin edustajana siis kotipaikkakunnallani Kokemäellä, mutta kauppaan tuotteita myös muualla asuville, kuten sukulaisille. Pääpainoni on kuitenkin Kokemäellä ja lähikunnissa.

Aajattelin näin lyhyesti tulla kertomaan tästä täällä mun lifestyle-bloginkin puolella, vaikka olen myös ihan oman blogin / kotisivun mun Oriflame-toimintaa varten.

Instagram: oriloveflame
Snapchat: oriloveflame
Facebook: Oriflame Edustaja Moonika


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti